Design 2 - Slutkollektionen

Hej!
 
Idag har vi lektion i Design 2 då vi arbetar med slutkollektionen och jag tänkte att jag skulle visa det jag har gjort hittills. Jag ska ju som sagt göra en kollektion med 5st barnmöbler inspirerade av naturen och av olika djurs fotavtryck. Jag har nu gjort färdigt alla mina möbler i sktechup - en säng, fotölj, bokhylla, garderob och en stol. Alla är gjorda i tre olika färger, grön, svart och rosa. Såhär ser stolen ut i olika vinklar och olika färger:
 
 
Det som nu återstår är att alla möblerna ska få fotavtryck av djur på sig och sättas ihop i collage, sen ska jag göra en prototyp av en av dem och skriva bakggrundshistorien till en av dem!
 
//Sandra
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0