Estetisk kommunikation - Patent

Hejhej!
 
Dagens lektion i Estetisk kommunikation har flutit på bra och jag har arbetat för fullt med uppgiften om Patent. Det var sista lektionen innan redovisning och min grupp hann precis att bli klara :) Det har varit två lektioner till innan denna som jag inte har bloggat om, varav den ena var jag sjuk och inte med på och den andra jobbade jag hela lektionen med att skapa två olika filtar med två olika mönster.... (se bilderna nedan)
 

Untitled-7.jpgUntitled-2.jpg

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Under dagens lektion arbetade jag och några till ur gruppen med att skriva ett manus för redovisningen som ska göras muntligt nästa måndag!
 
//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0